Cultuur
BigBrother kent een sterke eigen cultuur. We zijn trots, hardwerkend, positief, innovatief, maar ook nuchter, praktisch en direct. En samen willen we het maximale voor onze klanten. Met een gemiddelde leeftijd van 33 jaar zijn we een jonge organisatie. Een hechte club, want zo voelt het, met een grote diversiteit aan mensen. Die elkaar durven aan te spreken en elkaar versterken. Iedereen is belangrijk. Want we weten dat we samen beter zijn dan alleen. We hebben een ding gemeen: we zijn ambitieus en eigenlijk zijn we allemaal vakidioten.

Slim, slimmer, slimst!

Wat is het product waar onze klanten zo blij van worden? Dat is 's werelds slimste data-gedreven camerasysteem! Slim omdat het camerabeelden kan koppelen aan transactiegegevens, technische meldingen, alarmen en klantinformatie. Bedrijven willen vandaag inzicht hebben in alles wat impact heeft op de business van morgen en daar voorziet ons product in. Wij werken voor de mooiste merken zoals Shell, Total, Q8, ESSO, de Bijenkorf, Hanos en ook een groot aantal grote bouw- en supermarkten behoort tot onze klanten. En daar zijn we trots op. Onze nadruk ligt op beveiliging, maar al innoverend worden onze mogelijkheden groter. We bieden 'operational excellence': een grotere veiligheid, meer inzicht en controle, tijdwinst en een betere klantervaring.

Onze kernwaarden

Maatschappelijke betrokkenheid

Ons werk begint met veiligheid, wij zijn ons er altijd van bewust dat ons vakmanschap mensenlevens en goederen beschermt. Van daaruit is het maar een kleine stap naar de aandacht voor het milieu. Door het inzetten van onze technologie bieden wij klanten op afstand inzicht in alle processen op meerdere locaties. Hierdoor kunnen zij problemen centraal en op afstand verhelpen. Dit bespaart de ondernemer met meerdere locaties (soms wel 500!) veel ritten, en de wereld heel veel emissie van schadelijke stoffen.


Samen vooruit

Academy

Natuurlijk wil je beter worden in wat je doet. En als jij beter wordt, worden wij dat ook! Professionele en persoonlijke ontwikkeling, dat vinden we belangrijk. Daarom hebben we onze eigen BigBrother Academy opgericht met tal van programma's: een business game, Harvard onderhandelen of leren debatteren. Iedereen mag hier aan deelnemen en we sluiten altijd af met een lekker hapje of drankje.

Feestjes

Hard werken wordt beloond. Aan het eind van de week houden we daarom een gezellige vrijdagmiddagborrel. Memorabele personeelsuitjes met het hele bedrijf, Sinterklaas en elke zomer een BBQ op de zaak met je familie. Het jaarlijkse kerstdiner is voor ons het moment om terug te blikken op het afgelopen jaar en onze successen te vieren!


FuelDay

BigBrother is elk jaar present op de grote nationale en internationale beurzen. Daarnaast organiseren we jaarlijks ons eigen business event, de FuelDay for Retail waarin grote internationale sprekers onze relaties op de hoogte brengen van de innovaties in de Petrol- en Retailmarkt.

Nieuwsgierig naar alle vacatures die open staan?



Cultuur
BigBrother kent een sterke eigen cultuur. We zijn trots, hardwerkend, positief, innovatief, maar ook nuchter, praktisch en direct. En samen willen we het maximale voor onze klanten. Met een gemiddelde leeftijd van 33 jaar zijn we een jonge organisatie. Een hechte club, want zo voelt het, met een grote diversiteit aan mensen. Die elkaar durven aan te spreken en elkaar versterken. Iedereen is belangrijk. Want we weten dat we samen beter zijn dan alleen. We hebben een ding gemeen: we zijn ambitieus en eigenlijk zijn we allemaal vakidioten.



Slim, slimmer, slimst!

Wat is het product waar onze klanten zo blij van worden? Dat is 's werelds slimste data-gedreven camerasysteem! Slim omdat het camerabeelden kan koppelen aan transactiegegevens, technische meldingen, alarmen en klantinformatie. Bedrijven willen vandaag inzicht hebben in alles wat impact heeft op de business van morgen en daar voorziet ons product in. Wij werken voor de mooiste merken zoals Shell, Total, Q8, ESSO, de Bijenkorf, Hanos en ook een groot aantal grote bouw- en supermarkten behoort tot onze klanten. En daar zijn we trots op. Onze nadruk ligt op beveiliging, maar al innoverend worden onze mogelijkheden groter. We bieden 'operational excellence': een grotere veiligheid, meer inzicht en controle, tijdwinst en een betere klantervaring.



Onze kernwaarden



Maatschappelijk Betrokkenheid

Ons werk begint met veiligheid, wij zijn ons er altijd van bewust dat ons vakmanschap mensenlevens en goederen beschermt. Van daaruit is het maar een kleine stap naar de aandacht voor het milieu. Door het inzetten van onze technologie bieden wij klanten op afstand inzicht in alle processen op meerdere locaties. Hierdoor kunnen zij problemen centraal en op afstand verhelpen. Dit bespaart de ondernemer met meerdere locaties (soms wel 500!) veel ritten, en de wereld heel veel emissie van schadelijke stoffen.



Samen vooruit

Academy

Natuurlijk wil je beter worden in wat je doet. En als jij beter wordt, worden wij dat ook! Professionele en persoonlijke ontwikkeling, dat vinden we belangrijk. Daarom hebben we onze eigen BigBrother Academy opgericht met tal van programma's: een business game, Harvard onderhandelen of leren debatteren. Iedereen mag hier aan deelnemen en we sluiten altijd af met een lekker hapje of drankje.

Feestje

Hard werken wordt beloond. We sluiten de week af met elkaar tijdens een gezellige vrijdagmiddagborrel. Memorabele personeelsuitjes met het hele bedrijf, sinterklaas en elke zomer een BBQ op de zaak met je familie. Het jaarlijkste kerstdiner is voor ons het moment om terug te blikken op het afgelopen jaar en onze successen te vieren!

FuelDay

Jaarlijks is BigBrother te vinden op verschillende nationale en internationale beurzen. Toch zijn wij het meest trots op onze jaarlijks georganiseerde Fuelday for Retail waarin grote internationale sprekers onze relaties op de hoogte brengen van de innovaties in de Petrol- en Retailmarkt.


Nieuwsgierig naar alle vacatures die open staan?